Prihlásiť sa

Ako na to?

Tu je rýchly návodna to, ako si zaregistrujete svoju firmu (Prevádzku alebo Ubytovanie) s „kamennou“ pobočkou v niektorom zo 4 regiónov pod Tatrami – Tatry, Liptov, Spiš a Zamagurie:

Samozrejme je potrebné potvrdiť všetky polia, ktoré sú požadované. Teda aj reCaptcha a súhlas VOP/GDPR. Následne Vám príde potvrdzujúci e-mail o registrácii aj s heslom. To si môžete po prihlásení v budúcnosti kedykoľvek zmeniť. Po prihlásení sa, Vám pribudne na rovnakom mieste v menu lište nové tlačítko PRIDAŤ PROFIL – cez to môžete pokračovať priamo na pridanie Prevádzky. Pribudne Vám aj voľba MOJE KONTO, kde cez NÁSTENKA sa dostanete na správu a štatistiky Vášho konta.

V tomto okne je najdôležitejšie nastavenie Profilu, a to správe zaradenie do katalógu a identifikácia na mape – lokalita!

Ďalšie položky a možnosti sú už naozaj veľmi intuitívne, veríme, že ich hravo zvládnete 😉  Zastavíme sa ešte pri cenníku služieb:

Po dokončení vyplnenia profilu pokračujte ďalej PREJSŤ NA NÁHĽAD. Tu sa Vám zobrazí základný sumár vyplneného Profilu na kontrolu.

Po dokončení uloženia Profilu je potrebné vyplniť aj oficiálnu objednávku zaradenia, kde zadáte svoje firemné kontaktné údaje. Bez toho nebude možné dokončiť zaradenie Profilu do katalógu.

Pri bezplatnom Profile sa nebude nič faktúrovať, hlavné sú Vaše fakturačné údaje pre overenie identity a vykonanie oficiálnej objednávky zaradenia do katalógu. Následne je Profil už u nás pripravený na kontrolu. Akonáhle bude všetko overené, Profil bude zverejnený.

Často kladené otázky

Je registrácia naozaj bezplatná?

Áno, registrácia pre Hostí aj Prevádzky je bezplatná a nebude nikdy v budúcnosti spoplatnená.

Budeme však radi, ak by nás prevádzky podporili nalepením nálepky #podtatrami na dvere alebo iné viditeľné miesto na svojej prevádzke. Stačí nám napísať na zivot@podtatrami.sk, my prídeme, nalepíme, odfotíme a ako poďakovanie garantujeme ďalšie prezdieľania prevádzky na sociálnych sieťach.

Aký je rozdiel medzi registráciou HOSŤ a PREVÁDZKA?

Základným rozdielom je využívanie tejto registrácie. Ako HOSŤ je možné robiť rezervácie či ukladať si Profily ako obľúbené. Ak sa registrujete ako PREVÁDZKA, máte možnosť pridávať Profily svojich prevádzok, manažovať rezervácie a konverzácie s klientmi.

Môžem sa zaregistrovať aj cez sociálne siete?

Samozrejme! Ale je to určené len pre registráciu ako HOSŤ. Ak ste tak spravili omylom, že ste sa napríklad zaregistrovali cez Facebook ale chcete to používať ako firemnú registráciu, kontaktujte nás na zivot@podtatrami.sk s požiadavkou o zmenu registrácie, a prepneme Vám túto registráciu na firemnú.

Zaregistroval/a som sa cez sociálne siete. Ako sa dostanem k heslu?

Ak ste sa zaregistrovali napr. cez Facebook, tak vždy sa môžete prihlasovať jednoducho cez Facebook, teda nepotrebujete heslo. Ale ak by ste sa chceli prihlásiť do svojho účtu na inom počítači, kde potrebujete už heslo, tak si dajte vygenerovať nové heslo cez funkciu „Zabudli ste heslo?“ pri prihlásení. Takto sa vygeneruje k účtu nové heslo, ktoré si môžete dodatočne v administrácii zmeniť.

Je pridanie Profilu prevádzky bezplatné?

Áno, je to základný balíček, ktorý obsahuje všetky funkcie vrátane aktívnych otváracích hodín, fotogalérie či rezervačného systému. Platené sú iba marketingové služby navyše, nie funkčnosť Profilu ako takého. Návod, ako pridať samotný Profil, nájdete na tomto odkaze: https://www.podtatrami.sk/ako/

Prečo je potrebné vyplniť Objednávku, aj keď je pridanie Profilu bezplatné?

Pri bezplatnom Profile sa nebude nič faktúrovať, hlavné sú Vaše fakturačné údaje pre overenie identity a vykonanie oficiálnej objednávky zaradenia do katalógu. Vaše fakturačné údaje sa nebudú nikde verejne zobrazovať, slúžia iba na verifikáciu a potvrdenie objednávky zverejnenia Profilu.

Mám prevádzku, ale nemám dobré fotky. Čo teraz?

Nie je problém. Môžme prísť k Vám na prevádzku, nafotiť ju a spraviť virtuálnu prehliadku. Stačí si pri pridávaní Profilu vybrať balíček „FOTO“, vyplniť celý Profil (pri vypĺňaní Profilu pridajte aspoň 1 „mobilovku“ prevádzky, aby sme mali predstavu o čo ide) aj s Objednávkou a my v čo najskoršom termíne (a po úhrade tohto balíčka) prídeme prevádzku nafotiť a Profil dokončíme za Vás.

Prečo je Profil aktívny iba 1 rok?

Pretože firmy a prevádzky priebežne zanikajú alebo sa sťahujú. Avšak málokedy si spomenú, že okrem vlastných webstránok či sociálnych sietí je potrebné upraviť údaje aj v katalógoch, kde sa v minulosti registrovali. A tak ich aspoň týmto spôsobom raz ročne upozorníme, že majú u nás vytvorený Profil. Ak je všetko OK, predĺžia si ho na ďalší rok, prípadne upravia údaje na aktuálne. Ak firma náhodou zanikla, zanikne automaticky aj Profil, nakoľko ho nikto nepredĺži a tak budeme mať aspoň aktuálne informácie.

Môžem si pridať viac Profilov?

Samozrejme! V základnom bezplatnom balíčku si môžete pridať a spravovať až 4 Profily (keďže prezentujeme 4 regióny #podtatrami).

Koľko fotiek môžem pridať do Fotogalérie Profilu?

Minimálne 4 a maximálne 12. Ak pridáte aspoň 4 fotky, získate peknú galériu v hlavičke Profilu, ktorá hneď upúta návštevníka. Fotky môžete pridávať aj väčšie bez nutnosti zmenšovania v počítači, náš portál ich pri nahrávaní automaticky zmenší na potrebnú veľkosť.

Prečo sa pridaný Profil nezobrazuje?

Po vyplnení formulára a odoslaní Objednávky sa Vám tento Profil zobrazí v administrácii účtu ako „čakajúci“. Následne je Profil už u nás pripravený na kontrolu. Akonáhle bude všetko overené, Profil bude zverejnený. Ak sa tak neudeje do 7 dní, kontaktujte nás na zivot@podtatrami.sk. Môže sa stať, že overenie Profilu trvá dlhšie ak je zle vyplnený. Vtedy sú kontrolované dáta upravované manuálne a doplnené potrebné údaje, aby návštevník portálu dostal čo najlepšie informácie.

Môžem si Profil dodatočne upraviť?

Samozrejme! V administrácii máte plný prístup ku svojim Profilom, ktoré môžete kedykoľvek upravovať.

Pre koho je určený rezervačný systém v Profile?

Rezervačný systém je vhodný pre kohokoľvek, kto si plánuje časové termíny. Teda ak ste napríklad reštaurácia, vďaka tejto miniaplikácii si môžu zákazníci vopred napr. rezervovať stôl na daný termín a hodinu. Tak je to v systéme u oboch strán potvrdené – Vy ako prevádzka to buď potvrdíte, alebo zamietnete, že kapacity sú už plné. Týmto spôsobom to môžu využívať napríklad ambulancie, služby – kreatívci, realitné kancelárie, administratíva či ubytovanie. Ak si v Profile pridáte aj CENY – teda môže to byť aj cenník služby alebo výkonu/servisu, zákazníci si môžu vďaka tejto miniaplikácii rezervovať konkrétnu službu na konkrétny termín. Vám následne príde na e-mail notifikácia o rezervácii, na ktorú môžete po prihlásení reagovať.

Môžem si pri svojom Profile vypnúť Hodnotenia?

Nie. Zákazník má právo hodnotiť prevádzku, kde bol a prípadne minul svoje peniaze. A každá pozitívna recenzia len dodá Vášmu podnikaniu „kredit“ a dôveryhodnosť pre ďalších zákazníkov. A určite nie je tragédiou ani negatívne hodnotenie, ak je konštruktívne. Vás ako prevádzkovateľa to posúva vpred, dozviete sa o možných nedostatkoch, na ktorých môžete zapracovať. A ku každému hodnoteniu sa môžete cez administráciu aj vyjadriť ako prevádzka. Samozrejme ak dôjde v nedôvodným či vulgárnym atakom cez tieto hodnotenia, stačí nás kontaktovať a budeme danú situáciu riešiť.

Môžem si k Profilu pridať aj vlastnú virtuálnu prehliadku?

Áno, ale nie bezplatne. Je to balíček „FOTO“ pri pridávaní Profilu, nakoľko tieto „iframe“ virtuálky sa pridávajú k Profilu manuálne povolením dodatočného javascriptu, takže je to nadštandardná služba, ktorá sa dodatočne dorieši cez e-mailovú komunikáciu. Zadarmo je možné vložiť napríklad YouTube video vizitku.

Môžem si dodatočne objednať TOP-ovanie Profilu, aj keď už mám bezplatný Profil?

Áno, je to možné. Stačí nás kontaktovať a Váš Profil prepneme na „Odporúčaný“. Minimálne trvanie tejto služby sú 3 mesiace. Viac info nájdete na tomto odkaze: https://www.podtatrami.sk/ponuka-pre-firmy/

Ako môžem pridať svoju akciu/udalosť do Facebook kalendára #podtatrami?

Jednoducho nám pošlite odkaz na danú Facebook akciu 😉